Monday, March 1, 2010

~Afie's Diary Season 1 Episode 4~

Isnin, 1st March 2010..

klas pon bermula..
tapi hari nii aku x gi klas lgsg..
bukan ponteng tapi xsengaja..
aduh,
xtaw na bg alasan apa kan lecture..

msti next week dia tnye
"Qaddafi, kenapa x datang klas saya last week?"
sure aku jawab, "err, err, puan saya...."
err lah kau..
padan muka sapa suruh tak pergi.


heh pantit betul..
kena jumpa dia esok pagi..



....




kerja makin banyak..
7 minggu lagi jer tinggal..
illust yg next projek satu haram x sentuh lg
projek skrg pn belum siap..

tapi
aku dah 70% laa
ceh, konfien je..


pantit sekali lagi..


memandangkan hari nii
aku x g klas lgsg
aku terpaksa melakukan aktiviti bodoh
nak hilangkan tension buat kerja illust tadi...


pukul 3 tadi,
check YM...
ade orang baru online


bukan baru online,
tapi 'orang baru' yang online
dia ada add semalam..
tp aku x lyn..


so
aku pun mengorak langkah.
huruf demi huruf ditekan..
keluar lah perkataan "hi" di chatbox YM tuu..



aku tunggu seketika
tunggu lagi..
dan menunggu..




lama jugak..
buat mnde lain jap..
kemudian keluarlah perkataan "hi"
balas semula sapaan aku pada mulanya...




"mak aih, lama bebenor"
bodoh omputih nii..


so..
dipendekkan ceria aku ada snap sikit perbualan kami berdua..





lihat bertapa bodohnya,..
aku dah agak dah dia ajak webcam..
btuh pak dia..




so, adik yang baru ada ym,
jangan percaya dgn ayat2 seperti ini..
kerana mrk hanya spam shj.





so, jessica
next time yah..
saya xde nafsu..

cehh dan2..=P











YELLE..

so lpas2 ym buduh tuu 
aku berganjak ke arena seterusnya
iaitu..

bertektonik bersama cik Yelle!
mwahahaha!!


bukak laa video clip nii..
try tektonik..

hmmm..


haram...
agak susah untuk melakukannya
cuz,
aku ada beberapa keuzuran pada diri ini..


hasilnya,
aku bukan sahaja bertektonik'
malah
aku ber tekTANIK sekali..
dance tektonik macam mana
aku dance kelaut..
nuu pacific ocean tuu..
x jadi langsung!!





haram...




nah 
kepada sesiapa yang tidak mengenali Yelle

di sini saya sertakan sekeping video clip
dalam episod kali ini..
yang baik jadikan pengajaran
yang x baik cuba2 kan lah jadikan ia nya baik..

More Yelle music on iLike


korang klik lah sendiri..



~Afie's Diary Season 1 Episode 4~


kaki aku melecet 
time tektonik tadi
haa tu laa,gatal lagi
~huuuT_T

No comments: