Friday, February 26, 2010

Afie's Diary Season 1 Episode 1-3

Peribahasa Melayu

dah lama sangat x update blog neh..
mmg na update sgt..
byk cerita nak cerita kat korang sume
tapi..
tuu laa aku nii asyik suka tangguh..

so,
betul laa pepatah melayu mengatakan,
"kerja bertangguh tak akan menjadi"

begitu jugalah dengan assignment aku,
sepatutnya semalam dah start dah
tapi x start lagi, adehh..
ade hati nak ber fb, ym N ber-blogging
haih...


Kewujudan makhluk aneh di facebook


bila ntah
aku tengok facebook aku
tiba-tiba..
ade makhluk nii kat sbela,
bhg suggest friend...

ini dia..


ape? xnmpk? click ah..malas betul..

yela yela

aku zoom sikit lg

pfft!


nmpk dah..heaih...

ladies, meet helymi

he's Mr. Valentine, sure korang cair pnye lahh..

bhahahahaha!!


die nak aku add laa tuh,
if aku add kau
abes laa kau,
disaster laa fb kau,
silap-silap haribulan
corruped....
kau kne create account baru..

haha..padan muka




Cerita Tom


tadi tuu facebook,
sekarang myspace pulak,
ni pon sama ntah bila aku bukak

ade add friend..

ingat awek mana
sekali naa haiiii...



budus..sekeh karang dia nii

hmm, tgok tuu
Tom add aku,
xde kje dia nih..
siap online lg tuh..

ape dia tunggu aku nak approve ke???
pfft!!





Mimpi sangap~


tadi tido kejap,
tiba-tiba kat depan mata aku ada satu mnde yang berlubang menghampiri
bulat je lubang tuh...

gebu plak..hehe..
sodap neh kalau pkena sekali..

aku pon g laaa,
makin dekat makin jelas mnde berlubang tuu..
gila babi, xsaba2

g dekat lg..
lubang semakin jelas kelihatan,
sungguh gebu..
ada coklat2 sikit..

donut big apple rupanya.

chaitt!!
ni msti kempunan sebab mkn 12pcs je cuti arituh..
bangun2 je kempunan nak mkn big apple..
last2 mkn nasi goreng kampung jugak..pfft!!

(aku reka sikit awal2 tuu bg cm sedap, tp part lobang tu betul..hihi)



Aku mati akal, fuh nasib baik aku x mati pucuk ulam

hari ni aku nak buat pbm,
bukan persatuan bulan mengambang,
tapi
pengakuan berani mati...


this sem aku duk syok melayan 3 cerita neh..

adeh, pose tergoda pulak..

ada se lg, tp kecik ah..



haa nii baru betul season 3..
sebab apa
season nii hero dia Chuck Bartowski tuu jadi berani dah, siap kung fu lg tuh
tp still nerd.
cm aku tym skola dulu..
adehhh...:P


1st fav cerita chuck..best gila..korang try ah lyn..:))

2nd pulak jatuh kepada neh


buduh,
tokwan dia nii season 5
nii season 3 punya..
awat laa buduh sangat x letak yg season 5 pnye gmba..

jap,jap



haa nii baru betul.
susah payah kne bukak kat supernatural.com
pantit betul..


bila tengok nii teringat kat Nadirah.
dia seboleh2 na kata dia minat gila2 kat Jared Padalecki.

dia ckp die minat time skola dulu.
uish xnk kalah..
lpas tuu dia bgtaw cerita time Jared blakon masa muda2 dulu..

na hambek nookkk..
sekali betul daa..igt dia tipu :P

padan muka kau afie.

haa part neh laa aku nak buat pbm..
actually cerita nii aku dok gila-gila sampai sekarang.
kadang2 satu episod tuu smpai 2 kali.
syok pnye pasal.

but
before aku punya laa fuck cerita tuu..
kata vampire, tp bole klua pada waktu siang..

eh,

kau xnk berkilat-kilat pulak cm cerita Twilight pulak..
hero dia vamps, tp x hisap darah.
wah, mentaliti kuat laa tuu..kononnyee laa

kalau aku jd vamp..
aku hisap je darah..
sedap kot..
aku buat dah sendiri hari tuh..

tapi hisap darah sendiri lahh..
ingat nak hisap darah gadis2 kat uitm..

tp tu lahh,
bukan takut.
but I am more to the Lycans..:))

bark at the moon...whooooo~~~~~ yaww!!(serigala nigga laa katekan..hihi)


eh lupa lak na bgtaw cerita apa..

neh dia..


~thx tu zara,act aku dapat taw cerita nii kat profile myspace dia...:)



\

ni dia, my fav actor,
baru je minat.
guys, meet Ian somerhalder

walaupun nmpk jahat tp gaya dia fuhh..
perempuan surely goyang lahh..

try to be like him, not 100%
then na tgok bape banyak pompuan boleh sangkut..
haha, Bak datang!!

ada lagi..jap2..



ni kot dia pnye betul pnye cover utk cerita Vampire Diaries nii..

haa ha, cumolot, cumolot..
laki tuu x gosok gigi,
lemme kiss her..

pfft.

eh, ada lagi lahh..



haa rasanya yg ni lg betul kot.
sorry laa nmpk cm ala2 seductive sikit.

aku taw korang suka.caiit!

but pmpn tuu mmg, fuhh..
gile ahh..

aku suka..:)

tp yg x syok nyee
aku duk syok dl cerita nii every week
but
this week
bukak2 xde new episode lg..

kecewa laa jugak..
begitu juga cerita chuck..
dah seminggu dah tunggu bila na klua episode baru..
tapi,
bayang masih belum kelihatan
bertambah kecewa diriku ini...

eh, if sapa2 ada info pasal new episod pasal cerita dua dua nih
bgtaw taw..

harap bg link nak download kat comments yea..
aku dah mati akal xtaw nak tengok cerita apa lagu dah.T.T


Hiccups!!!!

comel kan nama hiccups nii..
nanti kau orang bubuh nickname ank korang nama hiccups.
pastu tengok laa
hiccups paceroh..


actually,
ada lagi cerita yg nak bgtaw,
tp tga2 tulis blog aku terkena hiccups pulak..
duk 'hiccup hiccup' je dari tadi..
xley tahan dah nih..
sakit dada plak rasa..

buduh betul laa hiccup..


Afie's Diary Season 1 Episode 1-3


aduh, cmner na
hilangkan sendawa 
nii??

5 comments:

muhammad zaaid - lanzaafame said...

kimak.
kat facebook tu bukan makhluk
tapi lebih kepada babi ouh.
haha. kitya kene pastikan dia creatre account baru.hahahahah

Qaddafi said...

haha..
tuu batu kau sorg,
belum the others lg.

silap2 account kne ban trus.
ahahah!!

Qaddafi said...

silap bukan batu, baru..:P

Nadhirah Rosdi said...

knp ngn tht guys?
haha..nadirah!!
eh u
if u pggil nadira best skit
H tu bunyi dia ugly la!

Qaddafi said...

which 1??
mr.Valentine tuu ke??

haha, tu cter bdk2 uitm cni.
if u knal dia tu taw knapa i bwt cmtu.