There was an error in this gadget

Monday, February 1, 2010

TerimA Kasih..kau laa penyeri hidupku 2~

hai..
Selamat berjumpa lagi..
korang ingat lg tak karangan terima kasih datuk dalam entry saya yang lepas??
HAA..adik2 arini abang Sabil ada mendapat satu MMS(em,em,ass) dari bapak budak itu..

sebelum tuu, abang Sabil na ingatkan SILA PEKENA WEED dahulu sebelum baca yee..

nii dia bapak dia send kat abg sabil:





yeah..see..punyala cegu dia syok sampai cegu dia suruh dia buat lagi di muka surat baru..buduh.macam mana laa dia bulih terkantut..aha..:DD

cuba adik2 bayangkan dan cuba selami perasaan ini apabila adik2 mnjadi cekgu kepada murid nii..sah adik guling2 kat bilik guru sorang2 masa tengah semak buku dia kan..haha..buduh.

Okay laa..saya mau pigi mandi dah ni, satgi ada kelas.
Saya pigi dulu ya..daa~

4 comments:

za8yusoff said...

hotak kau.haha

Qaddafi said...

hotak aku pulak dah??

dellosaurawks said...

heeyyyyyyy

Qaddafi said...

siapakah gerangan dellosaurawks nii??

er..hhey?