Saturday, February 6, 2010

Sleep is the best solution..

Assalamualaikum and avery good morning to everybody outside there reading..

hari ini aku rasa sangat bertenaga ibarat macam minum air kopi cap ayahanda yang dijual digerai2 ditepian jalan kawasan kampung..memang terpacak laa pakcik nak bgtaw..kompem tak tidur malam..bertenaga punya!!



maaf, kopi ayahanda tak jumpa gambar dia, so pakai superpower ganti, janji kopi kan..


heheh~

so hari ini, memandangkan hari yang baik, aku pon tetiba bernafsu berahi na buat blog walaupun aku tak tahu nak tulis apa..

tapi yang pastinya blog yang akan datang ini aku akan cuba untuk menceritakan sesuatu yang baik-baik..bukan lagi isu perkauman di dalam kampus, dirahmat mahupun di dalam Pusat Islam Uitm..hehe..

memandangkan blog yang lepas-lepas ada isu pergaduhan yang melibatkan isu perkauman yang berlainan slang so aku pon rasa macam ianya tidak patut.."tulis blog stakat tak puas hati baik tak payah kan, da laa macam perempuan tulis blog aku benci mamat nii, aku benci minah nii, kau dah laa sundal rampas balak aku, bla bla bla contohnye.." setakat ini aku masih lagi takde lagi masalah percintaan seperti yang dinyatakan di atas tadi..aku masih lagi bahagia bersama orang yang tersayang..haha..."merapu je laa kau afi..hehe"

kesimpulan, if ada rasa tersinggung antara rakan-rakan baik berjumpa secara face to face..tak kesah laa korang nak setel cmner, na bertumbuk ke, bergusti ke, pukul guna bantal ke tarik2 rambut ala2 girl fight ke as long korang setel secara lelaki.Penambahan..korang juga boleh setel melalui perjanjian surat..haha..the end~~

Afi..kau memang dah merapu..

Haa, ni aku nak cerita sikit memandangkan aku da merapu jauh..semalam aku pergi dinner bersama budak2 rumahku di rahmath, terkejut aku tengok Man U beat Portsmouth 5-0, pehhh..padahal sebelum bersiap aku tengok still lagi 0-0..Manchester United kau still hebat sepertimana kau beat Arsenal 3-1..haha!!*sorry ye peminat Arsenal*


So, ktorang pon makan2 laa, da makan minum lepak2 sambil tengok perlawanan seterusnya di mana Liverpool melawan ape ntah..tapi kitorang terpaksa pulang dengan lebih awal cuz kawan aku sorang ini da mgantuk gila..mata dah merah.kalau lalu roadblock nii kompem kene urine test..korang paham2 je laa kan..

tapi hakikatnya, dia clean.

masa na blah tuu ada seorang mamk berkerja di situ pegang tangan aku..dalam hati ku ber kata "wft man..nii da pelik nii" tapi aku still look cool sebab maybe die na tanya sumthg..die pun tanya laa, "aya..u stady mana? utp kaa utm??" "bodoh nii, uitm laa"kata hati ku.. aku menjawab, "uitm..." dia pon tanya lagi, "u girlfren ada??"    "mak aih, pelik dah nii, tanya girlfren pulak, dah laa pegang tangan aku.."kataku.. aku menjawab, "err, ada..apesal haa??" mamat tuu still ma tanya lagi, pfft "ada berapa??" aku jawab "3.." mamak tuu still x nk kalah, dia tanya " wahh banyak, u kasi i satu laa macha, saya mau contact num.." aku menjawab, "err, phone cas kat rumah, xbole bg sekarang laa macha.."  mamak tuu berkata, "okayy nanti u kasi saya satu itu nombur tomorrow.." di pon lepas tangan aku..fuh, selamat..aku pon melonggarkan genggaman tangan kanan..ingat dia nak seduce aku tadi, nak je aku libas...tangan kanan pon tangan kanan laa..tangan kanan aku pon tak kurang hebatnya..agak2 kalau aku libas tadi mencanak laa kau macha..seminggu makan nasi pakai straw..


so, ending dia kita x dapat ketahui, tengok laa hari ini macam mana..kalau dia lebih2 jugak nanti akan ku cerita kan pengakhiran cerita ini dalam blog yang bertajuk THE BEATDOWN..nantikan kemunculannya..


to be continued..

No comments: