Sunday, March 21, 2010

~Afie Diaries Episode 10-12~


last 2 weeks ago..


saya sangat busy ..
saya mintak maaf sebab x update blog nii few weeks ago..




atas sebab,
1st, mls..
last week mmg malas gila,
even klas xde pon mls..
buat asgment mls,
itu mls ini mls..




then, i almost out of my track..
hope this thing wont happened again..
I dont want the same thing thing happened to me again..


so,
saya berdoa kepada tuhan agar bagi saya jadi rajin
the end of this sem dah hampir tiba.
many thing to do,
last week x buat apa-apa.
so, its time for me to fix those things.


berusaha lah ...








cerita kedai rahman bola dan ...


ini tadi punya cerita..
pergi kdai mamak N tengok bola..


apa lagi..
Man U vs Liverpool laa..


1st Liverpool score,
hasil tandukan cantik dari Torres..


nasihat saya kepada Torres,
you shud go to Man U laa liao.
play at Liv is nothing dah..
u go to Man U N get to shine..


amacam?




but, penyokong Liverpool jgn bergumbira awal sangat..
hasil jaringan Rooney mengikat kedudukan 1-1 antara kedua-dua kelab tersebut..
see??










saya dah ckp.
haha..


2nd half...


Pemain asia yang aku minat ketika bermain PES menunjukkan keAsiaannya..
yeah!!
korean got style!!!












tandukkan cantik ala-ala superman terbang x jadi daripada Ji Sung Park
membuatkan Man U berada didepan semula..




2-1







bak kata Park, "yeah!!!"*translate drpd bahasa korea*










yeah!!!




lepas pada tuu Liverpool cuba untuk cucuk rapat dengan menyerang balas..


tapi Liverpool terpaksa akur..
kedudukan 2-1 hingga akhir perlawanan..




Man U got another 3 pts,
kembali kedudukan teratas liga..


namun,
tidak dilupakan..
Valencia yang merupakan pemain Man U,
tidak kurang hebatnya.
menunjukkan aksi lincah..












bukan lucah...




hehe..




congrats Man United..




kte tunggu Chelsea punya keputusan saja lah..
to make sure that Man U stay on top on the league.








HMM..SEDAP JUGAK LAGU PIXIE LOTT NI!!!
MWAHAHAHA!!!


BYE~


~Afie Diaries Episode 10-12~


ok laa maw buat kerja..daa~




No comments: