Wednesday, March 3, 2010

..l...

Afie's Diaries Season 1 Episode 5-6






kenapa saya x boleh pergi??






doktor ckp aku kne tidur 
badan x ckup rehat..
terlalu memaksa diri..







lah, balik kelas nanti saya tidur laa doktor
kataku membalas kembali..
cewah2 konon2 rajin laa tuu..


x boleh,
kamu kena rehat..
jangan memaksa diri..
ni saya bagi MC sekali..








oooomaiiigooooddd!!!
MC..
yeah!! dapat jugak MC.
tadi aku ayat je saja nak MC..
kot2 mana taw tiba2 malas nak pergi ke..












so, blablabla..
aku klua dari klinik..
dengan muka yang pucatnya(yekot sbb kwn aku ckp cmtu)
aku tersenyum melihat MC.



so, lpas tuu pergi lunch.
lpas lunch aku makan ubat tadi.
then lepak2 jap sambil melihat rakan memasang ubat nyamuk..
lpas tuu balik..



rasa cm mls na pergi kelas.
memndangkan lect na tengok kerja illust..
aku terpaksa laa pergi..
ye laa, dah na kena buat kat illustration board.
kalo x proceed x boleh buat lah.








siap2..
pakai baju slua sume tuu..
then text fahmi..









"fahmi ada mana??"







tunggu dia me reply msg aku..
tiba2..
kabur mataku..
aduh..
asal nih..
aku melihat ubat tadi.








"ubat ini menyebabkan mengantuk"








ohhh fuck!
doktor dah perangkap aku...
mataku kian kabur..



kegelapan makin menghantui diri ini..



hanya cahaya kecil sahaja yang tinggal
yang melalui di celah2 bulu mataku...








pukimmm.....













gelap.....






sedar2 pukul 7.30
aku biul2 sikit 
mencari henset murahku.

2 msg N 3 missed call..


ahh...
pening jap..


check2 sume nama fahmi.
"oh yela, tadi aku msg dia"


aduhh..
cmne ni..



tanpa berfikir pnjang,
aku terus msg lecturer
bgtaw yang aku x g klas dia
atas alasan,
saya tidak sihat.



nasib baik ada MC..



thanks MC.


BUDUH.














sebab hari nii aku x sehat..
xde apa yang menarik untuk diceritakan..



namun,




saya x akan biarkan ianya berakhir dengan begitu sahaja..







oleh itu,






di sini...






saya ada sediakan







sekeping gambar..





bukan ukuran pasport.

tapi untuk tatapan anda semua...









fuck.

eh,silap. 


Duck


hehe=P



Afie's Diaries Season 1 Episode 5-6





haha..
jangan marah zed.
zed, kau tetap dihati Zaid.






No comments: