Monday, March 8, 2010

~Afie Diaries Episode 9~











Keseronokan yang melampau.

1230H

boring2 tengah hari tadi bukak laa videos..

kelihatan satu tajuk cerita yang agak menarik minat pada ketika itu.
Avatar...
bersinar-sinar seolah-olah menyuruh aku bukak..


so..



aku bukak laa apa lagi kan..
sekali bukak...
jeng..jeng.......


memang seronok cerita tu..
even gmba dia x clear.

storyline dia memang best..
dan aku agak memahami keadaan hero pada ketika itu.

memang seronok..
bagi seorang yang handicap dan kendiannya menjadi normal..
macam aku.

selain itu..
aku juga tertarik dengan planet di situ.
semuanya berhubung kait antara satu sama lain.

kalau kita tengok cmner dia tunggang haiwan tuu..
dia connectkan ada sumthing kat hujung rambut dia dengan haiwan tuu..
so, mereka dah bersatu hati.
kita akan dapat menyelami perasaan haiwan tuu
and vice versa..


memang seronok laa..

I wish I could be that blue creature tuu..






As a result, aku lambat pergi kelas advert hari nii..
haha, padan muka.





p/s: hutan tu cantik malam2
      ada cahaya!!! :D


lambat laa kau tengok cerita nii..
orang dah berzaman dah.bduh!




Petang yang best & Cerita Kedai Rahman.



lepas kelas aku x balik..
g Bidara dulu,
teman zed g cabut undi utk tournament.

cuaca sungguh panas ketika itu..
sangat lah berbulu pada masa tuu..
aku dah macam mandi taw..
basah bdn nii..

ketika itu,
langit mulai mendung..
awan mulai tebal 
cuaca redup....

then hujan mulai renyai..

zed berkata,"fi, lagu mana nii? nk lari kaa??"
"renyai ja nii, kita jln ja laa.."kataku dengan selamba.



jalan laa tak sampai 10 minit,
tiba-tiba hujan lebat...



"zed, xboleh jadi nii kita kena lari laa!"
"tuu laa aku abaq ang!! jom!!"kata zed sambil membuka langkah sepuluh ribu..


kami berdua berlari dalam hujan lebat..




ehem, ehem..bukan romantik ye..pukul karang.




zed mendahului ketika itu..
namun, 
namun....
dia dipintas oleh pelari dari Jamaica..
ya, Qaddafi be bouerr pelari dari Jamaica...
dia memintas..dengan pantas...


ketika itu aku lihat zed dalam kecungapan
dia pon berjalan slow..
dengan layout pad dia basahnya..


kesian aku tengok zed..
so aku pon berhenti lah
tunggu dia kejap 
even hujan lebat ketika itu..




aku dah start merapu.pfft!!




namun dalam hujan tuu,
aku merasa sangat seronok..
kerana dalam cuaca yang panas terik ini,
hujan juga akhirnya..
sejuk lembab muka bumi ini..
badan ku basah lencun..
dah macam terjun dalam laut..

namun,
keseronokkan aku temui pada masa itu..


plus, tadi kat bus stop uitm banyak hot stuff
semua pandang aku yang di dalam kebasahan tuu..




wahhhh....




diri ini dah terasa macam WET WET WET..
maybe perempuan suka tengok lelaki basah2 nii kot.
yeah, imm hoot!!

serooonooookkkk......  :D



betul lah kata orang..
hujan itu rahmat..



petang tuu hujan berhenti..
cuaca pada ketika itu sangat cantik.
saya sangat suka..
 terbayang suasana situ berlatarbelakangkan lagu Toto-Africa..



ahhh..
sungguh tenang 
dan mendamaikan....



ciptaan Allah itu maha agung..
Subhanallah..


~Afie Diaries Episode 9~









tadi awek nii duduk sebelah table aku kat rahman.

amacam? cun tak???

kalau jadi bini korang lagi best..

orang tak berani cari pasal dengan korang..

sebab dia dah sondol orang yang kacau korang tuu..

haha:PPP

4 comments:

muhammad zaaid - lanzaafame said...

sial. tiru gaya aku. haha

Qaddafi said...

yang nii mana ada laa....

Anonymous said...

you're tagged!

Anonymous said...

view me >.<