Tuesday, October 5, 2010

Kadang-kadang awak nii terlebih suda laa~







Assalamualaikum.

fuh hari nii sangatla penat. kalau hari selasa jee memang penat dah laa beg berat. teringat pulak masa dikala zaman muda mudi dulu atau mudah difahami dengan masa sekolah dulu. dalam seminggu tuu mesti ada hari beg berat gila. time tuu ada banyak subjek so kena bawak banyak buku. haha. so dari situ budak-budak sekolah / classmate saya / classmate anda telah melakukan satu trend yang mana ala2 high school NOT musical buat dengan letak / tinggal buku kat bawah meja dalam kelas. tapi diorang kat sana ada locker sendiri so xpe laa kan. tapi yang saya masih ingat bila nak pulang buku teks pinjaman tuu mesti x cukup. lpas tuu blah buat2 macam dah pulang belaka.


>.<


sebenarnya hari ni bukan nak cerita pasal buku, beg berat, alat tulis, pemadam ke, pensel tekan ke mahupun sekolah. sebenarnya masa tadi al-kisahnya bermula (kononyee laa) saya duk bermsg3 dgn kawan dekat inbox then dia bukak cerita pasal gadis bertudung. so apa lagi. bukak je laa. sekali bukak memang anda semua tidak dapat menjangkakan bahawasanya indah lagi khabar daripada rupa. i mean bukan gadis bertudung tuu muka buruk. tapi kalau di check dengan telitinya korang akan nampak sedikit sebanyak gambar yang agak.....errr..senang cerita gambar yang tak sebikin dengan tajuk 'gadis bertudung' tuu... korang paham sendiri laa kan. kuikuikui ')))



so saya di sini ingin menyampaikan rasa duka cita atas kejadian yang berlaku sebentar tadi. ya korang ada hak nak bubuh gambar-gambar sebegitu rupa. tapi bubuh la tajuk lain mcm isap saya punya ka, awek tak pakai apa-apa ka, naughty malaya ka dan ayat-ayat tak senonoh seumpama dan seiringan dengan gambar yang korang nak bubuh. korangkan kreatif, pandai ambil gambar yang 'berseni' tuu so bubuh laa nama tajuk yang agak berseni. nii sekali saya bukak nahhh, mata alien besar gila dua bijik laaa, orang makan hotdog laa.. eshhh.. maybe bagi saya takpe(kadang-kadang suka tapi banyak yang geli nk tgk) tapi kalau budak-budak kecik bukak tertengok macam mana. niat cantik murni baeekk punya nak tengok gadis bertudung sekali nahhhhh tertengok "gadis bertudung dan dot dot dot" ...


ades.


okay laa kawan-kawan. sampai sini je laa.saya tahu korang macam tak nak baca dah sebab banyak sangat tulisan and blog nii semakin lama semakin boring cenggitu. 
tapi apa-apa pun saya perlukan feedback dari korang semua agar dapat meng'update' blog nii disertakan dengan kisah-kisah yang menarik. selamat berjumpa lagi.. byee~~~


kerja banyak ouh.

2 comments:

Anonymous said...

amat pelik kan bro lau ada yang macam tu.
bertudung.
cek2 lagi.
@_@.

Qaddafi said...

haha. biasa laa internet. memang x boleh nak lari.

kau cari laa. tulis je gadis bertudung.

aku dah malas mende2 macam ni.