Sunday, October 3, 2010

Champange Life

Yes. Well it's a beautiful day. It's gon' be a beautiful night. Break out the champagne. Everybody get a glass. Let's start it off sexy. Whatta ya say.

Welcome to the champagne life. Where trouble is a bubble in the champagne glass.





haha, tadok ah saje je kecek nigga hari nii. so hari nii dalam entry pun agak boring sebab saya taktahu nak cakap apa, seriously last 3 days nii kerja mengadap facebook jee. even dah set dalam kepala otak nii untuk mengurangkan ketagihan yang melampau terhadap facebook tapi ahhh...sheyyyttt, panaih betui hati aku.

bermula daripada hari jumaat hari tu yang mana merupakan hari kegemilangan bagi sesetengah budak2 course graphic design kat uitm sri iskanndar perak. but bagi semester 5 macam kitaorang hari tuu laa hari yang cuak gila sebab dengar cerita ada review untuk minor yang mana tak tahu laa kesahihan cerita tuu, but well, saya tak pergi so xde laa nak risau sangat. haha. chillax sudeyh. sooo, korang baik2 je laa kat sana  yeee.....

then hari sabtu pula tak buat apa, just online bukak page orang, tgok pic. ada comment reply, xde comment buat balik benda yang masa first aku da mention tadi. so dari situ korang semua boleh tengok saya sebijik macam kacang, tak suka bergaul dengan masyarakat luar. sumpah macam kacang. eiiiiii.... tak suka. tak sihat langsung!

malam sabtu tuu aku tido. hujan pulak. syiok bak ang. tapi malam tuu ada nightmare gila babeee, tahap memang babeee mengawan punya gila laa. dah macam hidup atau mati.
last2, sambung tido jugak, hujan pulak.

ahad, saya bangun awal gila. g toilet, pup pap pup pap solat semua setel g makan, tapi sebelum tuu tengok facebook, macam haram. facebook all the time. tak tahu bila nak insaf. hari nii jugak team member aku men dota menang. tahniah diucapkan kepada team IMBAMART di atas kemenangan & tempoh penantian selama 5 sem. haha.

facebook lagi. ingat nak stop dah. sekali ada makhluk yang sering pop-up di IM-ku.

faceboook lagi laa. =.=


malam aku mengantuk gila. kerja tak buat. baca blog kawan2. sedih pula baca pasal blog 1 Oktober. then sekarang nii update blog dengan cerita boring.


dah aku nak tido. tak larat 




bye peeps~

No comments: