Sunday, November 7, 2010

Cerita sebelum balik rumah

Hi nothing much to say hari nii..

hari nii dah masuk beberapa hari dah aku kat Perak nii seorang diri..kenapa aku balik lambat? cuz ada benda yang perlu diselesaikan terlebih dahulu then baru lahh boleh balik rumah right? being sitting at here alone boleh menguatkan lagi perasaan rindu kepada tanah air aku. so bila balik sana baru puas hati bukan?? haha..

well. semalam baru sahaja dapat call dari family. kali ini dah kali keberapa ribu diorang suruh aku balik rumah yang mana aku dah tak balik since lpas cuti raya hari tu..lama bukan. ye laaa, bukan taknak balik. cos nak pergi ke sana agak laa mahal. ditambah pula kalau nak balik sini so double up the costs laa.. lagi pun aku nii anak perantau duk belajar jauh-jauh. so bila da start belajar tuu memang akan ajar diri supaya tak menjadi seorang yang home sick walaupun diri nii terlampau laa homesick tahap guling-guling.

So, dah takde apa sangat yang nak saya cakap. Just nak bagi tahu yang aku amat rindu kepada semua orang di sana. yea, I'll be back soon.

Last but no least, farewell Perak & Ahlanwasahlan Kuantan :D





saya mungkin lama tak update blog lepas ni :)

No comments: