Friday, November 12, 2010

Cerita sebelum balik rumah 4




Kesedihan melanda apabila aku click application kat facebook yang aku baru main selama hampir dua bulan.

Selalunya bila ada masa lapang, time-time mcm nii contohnya aku akan click application Instant Jam yang ada kat facebook untuk melatih jari jemari aku menjadi sepantas halilintar ala-ala jari jemari pemain gitar spanish.
Game ini membuatkan aku bertambah ghairah bermain kerana game play nya ala-ala ada mcm game guitar hero sikit.

Siapa tak ketagih? Dah kalau minat game muzik, lpas tuu dengan notenya  dah mcm syaiiton punya laa banyak, memang feel laa jari jemari nii menekan satu demi satu note dengan tanpa kesilapan sehingga menghasilkan streak yang beratus-ratus banyaknya..



Namun, apakan daya, nasi sudah menjadi basi, tiada siapa yang boleh makan..:'(



Selamat tinggal wahai Instant Jam, aku amat merindui pemergian mu. Semoga bersemadi dengan aman...





Instant Jam : September - November 2010

No comments: