Thursday, February 4, 2010

Sabar afi..sabar....

Assalamualaikum dan selamat bersolat Jumaat...

Pagi tadi aku bangun awal cuz dapat mimpi  yg weird gila..3 kali aku mimpi orang yang sama..pfft!! Takde orang lain ke??

So, berikutan itu aku pon mgambil keputusan untuk bermain dota, akibatnya, aku main dekat 3 frame then aku lambat pergi ke kelas tapi aku sungguh bersemangat untuk ke kelas hari ini... Its okay cuz lecturer pon lambat klas ari jumaat tuu..haha~

Hari ini kumpulan yang ke 3 yakni dikenali dengan gang2 eekan kaylee yang dianggotai oleh Zaid(moderator) Zed, Adam, Ajim kechil dan juga Yuna... So group diorang pon buat pmbntgn laa..bla,bla,bla abis pmbntgn tuu kini smpai kepada sesi Q&A.

Aku dengan bersemangatnya mengangkat tangan untuk menanyakan soalan. Actually, kitaorg memang kena tanya soalan cuz lecturer akan bagi extra marks. Dengan konfidennya aku pada masa tuu cuz aku da plan dengan moderator yang mana dia berjanji untuk bagi aku tanya.. Malangnya, bukan aku dipilih untuk menanyakan soalan. Ouh, xpe laa, aku cuba lagi...

Tiba pula kepada soalan kedua, aku pon dengan bersungguh2nya mengangkat tangan. Hasilnya juga sama, bukan aku yang dipilih untuk menanyakan soalan.. Fuh, xpe, just chill cuz aku antara VIP yang mana aku sure bole tanya laa pada group diorang..sokay.. 

Soalan ke3, aku pon cuba lagi, still bad luck juga dan the very bad is soklan yang ditanya oleh orang lain juga sama seperti soalan yang aku nak tanya..ahh, susa laa cmni.. Luckily, time tuu group diorang mengambil masa yang lama untuk menjawab dan aku dapat satu soalan yang baru..

Soalan yang terakhir, aku buat mnde yang sama and same thing just happened. Bad luck juga, soalan yang aku nak tanya tuu sama cm soalan suraya. Ahhh, pfft! dah laa aku da give up, xde soalan da lepas tuu. Biar laa...


Tiba-tiba ada soalan yang terakhir(nii betul2 last) dipula dibuka. Pehh!! tibe2 pulak ade soklan an. Seriously aku da give up dan terasa sangat piss off da time tuu. Aku da malas nak angkat tangan. Mampus laa kau, malas laa aku na tnye, soklan pon da tade..madefade btol.


Hari jumaat yang tiada keberkatan langsung bagi diriku ini..baik aku tak yah semangat sangat nak datang. Takde markah pon hari ni. So daripada situ aku telah mendapat satu pengajaran. Pengajarannya ialah biar aku sendiri yang tahu dan aku dah malas nak tulis dah. lagi aku tulis lagi aku bengang.




"Trouble is a friend but trouble is a foe oh, oh.."
"And no matter I feed him, he always seems to grow ouh,ouh"
but,I prefer choose trouble as a friend rather than a friend..
Sorry Lenka..:)

2 comments:

muhammad zaaid - lanzaafame said...

oi nokk. aku dah standby nak tanya.
last2 kau terlentang atas kerusi dan en.K sebok nak bagi kat aki. kalau tak puas ati, bak datang.
jangan nak bagitau satu dunia.
jangan ingat kau je boleh panas.
ingat sikit.

Qaddafi said...

lain kali tanya laa awal2, aku dah takde soalan na tanya dah.

so aku hanya senyum je laa kan.