Saturday, January 23, 2010

Asspain week...(minggu sakit bon-tot)

hello peeps~
its been ages havent see ya'all huh..
sry,cuz i'm too busy this week..

okay, ckp melayu pulak..


setelah sekian lama aku tak online, kini aku na ceritakan what was happened during the day aku tak bukan blog since last blog(confession part 1)

10-16th Jan:

hmm..xde apa yang menarik sangat dan mungkin juga aku da lupa bukan sedikit tapi sebanyak semasa minggu itu..yang aku ingat, aku duduk rumah takif seminggu..pergi kelas, balik kelas..mengadap laptop, myspace, facebook...and ym..ym?? noo, mggu tuu aku jarang gila bukak ym..sampai ada orang ckp aku cuba menjauhkan diri daripadanya..


I'm sorry okay..I didn't meant to but im busy.:'(


Minggu yang mana assignment datang menimpa  ibarat tsunami dalam 2012(korang da tgok blom??? aku belum tgok lg, sapa ade cter tuu bgtaw, aku na copy..hehe) Okay, kita sambung balik..datang ibarat tsunami dalam 2012 dan kemudian aku dengan bongkaknya berkata"bak datang assignment!! bak datang!! bakdatang!!"


Hasilnya, aku tido lambat dan mata jadi cm mike tyson kne tumbuk 2 2 belah mata..:P


Sebelum itu ada perkara yang membuatkan aku terasa sangat bengang apabila aku mata sangat mengantuk ketika itu cuba menyiapkan asgnment Cik.Nadia(oopps..gelaran die Puan, tapi biarlah aku nak pgl dia cik) Ketika mencari makna ineraction ini pula yang klua..



bodo nii..orang tanya mnde laen, die g bhg jawab sex, molek sangat laa tuu.


17-24th Jan:

minggu di mana assignment berbentuk report dihantar..
proceed work, proceed tuu, proceed nii..bla bla bla....
dapat task baru, kne baiki kerja, repair mana yang patut..bla bla bla..


msti korang xnk dgr sangat so aku skip...


but, something horrible/terrifying/horror/sucks/or what ever berlaku pada hari sangat menakutkan ini(tanggal 21st Jan 2010)


hari dimana, aku bangun pada subuh. dengan penuh semangatnya aku bangun..memasang azam yang sama yakni pergi ke klas..tiba-tiba aku merasakan akan satu kehilangan yang mana aku x dapat lupakan dalam hidupku..Rakanku yang kami semua panggil ustaz/fahmi/mee tiada dirumah..kemana aganya dia pergi??


aku mencari di seluruh rumah tapi x menjumpainya..tandas??jamban??corridor?mane lagi??satu habuk pon x jumpa..Rakan ku zihan pula(a.k.a konyol@cicak@ceplos) berkata dengan gaya stonnya.."mat, ustad blaaa smalam,lpas isyak.." oh, sungguh hampa aku pada masa itu..


Hasilnya??satu hari aku x g klas, work Cik,Nadia x hantar, work illust x proceed..good good..


Ditambah pula dengan phone aku yang buat hal..haram sungguh..


Keesokannya, bagi mengalekkan perkara yang sama berulang, aku bangun seawal 5.50 pagi untuk bersiap dengan lebih awal dan bergerak dari rumah ke Uitm pada pukul 7 pagi..tempoh perjalan ke Uitm:40 minit tanpa henti..best gila..




Dalam minggu iu juga aku ada buka ym kerana biasalah, dah lama tak bukak, kerja pon da hampir siap//rasa cm na bukak pulak..cm gatal jari g2..na FINGERING bak kata makcik Nadia..haha:DD




Sign in laa ym..click status buat status busy...tapi ada 2 makhluk nii yang memang tak reti bahasa inggeris pergi chat dengan aku..grrrr!! aku dah laa lemah bab2 ym nii..hadoiii..mulut menyumpah seranah kata"ko jangan reply, sign out cepat, kalo x aku x mgaku ko diri aku!!" tapi, jari, jalan..fingering laa katakan..


Ini gambar yang sempat dirakam oleh juru kamera kami yang cuba mencelah tatkala perbualan yang rancak itu berlaku..




dua orang ini sememangnya berani mengacau aku tatkala aku meletakkan status busy.apa diorang igt busy tuu cm "marilah berborak, abang tga bosan nii.." hahah, just kidding..no heart feeling yah..



Heh~ terima kasih diucapkan kepada mereka berdua, kalo x tension laa aku mlm tuu..at least adanya mereka hilang sket rasa tekanan di bahu ini...hahah~



okay laa folks, aku na sambung kerja nii..
idea pon dah datang balik..so.
we'll meet again yah..arios peeps~

5 comments:

Qaddafi said...

sorry bout that last pic, click if u want to see it clearly

Nadhirah Rosdi said...

oh pandai eh u
bagi awek u bce ape yg i chat ngn u
huh!

Qaddafi said...

hey, mane ade laa..
1st, she's not my awek okay..

2nd, i edit laa..i tnjuk part yg u brani kcau tu je..bkn semua..

all my friends I jage diorg pnye privacy okay..
haih..

arifah nadia said...

eh uncle.berani betul eh u.
huduhkn muke i yg da hbes huduh tuh.
bunuh nak?
hahaha
tuh la kn.
you pn sme.
bile i wt status cmtuh,u kacau2.
pdn muke :)
tp hr tuh cm tacink dgn u.
smpai na bunuh diri rasa.
hahahahha

Qaddafi said...

i bkn huduhkan mke u laa makcik..na cover mke laa,kot2 ada orang na kcau ke..
btw,nmpk tuu cute kat bawah tuu??haha..

asal u tacink dgn i plak???