Wednesday, December 9, 2009






boring2 nii aku bc laa blog orang, then gmba diatas mmbwtkn aku na update blog. tahniah di ucapkan kpd adik emi yang baru sahaja mndapat tawaran belajar di uitm. tahniah makcek!
fikir masak2 bincang2 dengan abah tuu yek. namun masalah yang dia hadapi tuu membuatkan aku terasa begitu kesian terhadapnye. emm, what can i say is err, ape haa, emm..taw rugi kalo tgl f6 tuu, setahun je lg tgl. but u kne fokus lbey laa, kne start daa study sekarang..math tu try jgn drop,try to stady.if result bgus ade chance na smbung ijazah. kalo msuk u pon oke jgk, blajar relax tp rugi arr cm kne start balik kan..choose your path wisely heh..:D


sorry diucapkan kpd makcek skali lg cuz x on9 pd time die on9.sian die ta ym die ari nii..sorry ye macek.

dengan lagu kenny G yang berkumandangnya di dalam bilikmembuatkan aku dan aminul dibuai perasan ape ntah,cm tangkap leleh je..die da menitik daa...tangkap baeekk punya...ape tak nye, korg try ah dengar lahu die cm careless whispers, titanic laa, breatheless..semua lagu stok nak make love pnye, berahi gle babengg...eh,tetibe bernafsu pulak..hantu punya kenny G.

selepas itu lagu lain pulak. aku ta ingat da pe lagu die. tiba-tiba lagu kenny G lagi. pantit lagu make love..semua da ketagih nak dengar lagu tuu..adoiyaii...kenny G, ko mmg terer bab2 bagi orang bernafsu nii..

lagu titanic by kenny G. sungguh touching lagu tuu..membuatkan aku terkenang akan sesuatu...namun aku masih x jumpa apa yang aku kenangkan tuu..kire cm layan feeling sorg2 je laa..xpe laa bai, awek tade ko lyn laa feelin sorg2...kata hati ku.

kemudiannya lagu dude I miss u by tenacious D.jangan silap tafsir lagu nii..die hanya cakap"aku merindui kau kawan" maksud tersirat, em lantak diorang laa..tp lagu ko memang best laa jack black!!! btw,korang kenal x vocalist die?? haa nii aku nak tnjuk..jap2 na upload..


aduii slow plak internet..



waiting...



layan lagu jap....


haih....




haa, jap2 ye, ini dia.
..


haha,kenal x yang kiri tuu. ituu laa die vocalistnye...sungguh x senonoh mereka berdua nii...bile ditanya kenapa mereka jawab dengan selamba, "dude,everybody got ass..so no need to be shy,so just lower your pants and show your ass to the world.." haduii, tak mengapa laa korang berdua, as long korang buat lagu best N aku xkn stop dengar.haih....-,-"




okengg, mata aku da tak larat daa nii, die da mmberikan respond kepadaku, akibatnya aku da xnmpk sgt pe aku tulis ni..haih..


okay ladies, i have to go now, nantikan kisah seterusnya dalam older post..haha..bye folks!

No comments: