Monday, April 19, 2010

~Afie Diaries Episode 17-18~



UPDATING BLOG...podaahh!!


hari tu dah plan nak update blog..
lpas tuu xupdate jugak..

3 hari kemudian, ckp mende yg sama..
x update jugak..

nih da kne tegur dgn epi..

haa..

baru nak update..


so usha2 laa blog orang...

nahh haiii..

skali tengok blog yg neh..

boleh tahan semart bak kata org phg,
semart bohh...
simple tapi mmg terhorny laa kjap tgok..

aku x reti nk bg link tp url dia aku ingat laa..

topethidayat.blogspot.com.

alang2 usha layout dia tuu follow skali laa..
sekek kangg...



TAK BOLEH TAHAN >.<

so berikutan cerita di atas
disebabkan terhorny melihat blog seniorku.

aku mengambil keputusan...




aku nk jugak ubah layouut!!!




haha..sama2 geli..
buduh.





* * *





usha punya usha...
x jumpa yg menarik...

tapi ada satu yang boleh tahan laa..

tp laa secantik abang topet punya blog layout(cewah abang)


walaubagaimanabolehtahan sekalipun,


kalau dia tonggeng takkan aku nak sepak..
msti laa terjah ryte...hahaha


eh,terhorny pula..


so, try laa buat cm topet bgtaw..
kne edit html, pelanj sume tuu..


susah jugak...
banyak kali x jadi..
entah percubaan keberapa ratus kali(mbohong laa neh)

akhirnya jadi jugak..

tapi ade beberapa button yg missing...


so, consider as fail!


arghhh...


natang guhh...


plus, layout nii burok!!!


FARK!!!!







* * *










walaubagaimanaburuk sekalipun,


saya selaku tuan punya blog nii......
akan setting semula blog nii sampai dia jadi cantik..
tambah bumper sana sini sket..
touch up mana yang patut..
bagi blog nii nampak elok sepertimana rupa blog2 yang normal sempurna tubuhbadannya.


nantikanlah kemunculannya...

hahahaha!!!



erm...bila agaknya afi akan tengok blog nii balik :P



arghh,merapu dah..
tido tido!!





~Afie Diaries Episode 17-18~





1 comment:

Anonymous said...

blogwalkingggg no chatbox so drop u a comment :)