There was an error in this gadget

Wednesday, April 7, 2010

~Afie Diaries Episode 14-16~


dah lama x update blog.

sebab??

1st saya sibuk..

2nd saya malas

3rd saya malas..

arghh....

assignment menimbul..

final dah nak dekat..


keep doing assignment...



Meet The Poseidon


ada satu tengah hari
saya ada mimpi
apa mimpi saya???


haaa...



cmni,
sebab dah pendam lama sangat
saya dah lupa bout 80% mimpi tuu..


so,
saya cerita sikit saje lahh..
dlm mimpi tuu
saya kat tengah laut..
then datang satu makhluk yang berupa seekor naga air di tengah2 laut tuu


dia cuba untuk serang...
tapi
this is my dream man..
so I'm the hero..
so dont mess with me you little water like thing!!

dia serang..
aku elak..
dia serang lagi
aku elak lagi...
mnatang tuu xdpt musnahkan sampan kecik ku..

sampai satu batu
dia cuba mlakukan satu skill menyondol..
sungguh pantas..

tapi aku dpt elak..

dah nama hero ryte...

haha...


naga tuu merempuh batu tuu
then berkecaik..
tapi dia air kan..
so xlaa dia mati cmtu je..


then air bercantum  semula.
kali nii jadi naga air lagi besar..


ntah cmner
bub bab bub bab..
naga tu berundur then bertukar mnjadi satu makhluk
aku xreti na ckp cmner rupa
tp water based jugak lahh..

so aku agak dia tuu poseidon
the water god.

"mwahahahahahah...."dia ketawa..

di skipkan cerita
dia pon ckp kat aku sumthing..
aku x paham sangat pe dia ckp..

dia ckp bhasa english lama
then ckp dlm bhasa Greek..
sebab poseidon tuu dewa Greek..so aku agak dia ckp bhasa Greek..


ape yang aku phm dia ada ckp
"would you like to be the king of sea..??
all the water creatures will obey to you just like me"



wallawwehhh!!


dia mcm na bg kuasa kot kat aku..:D


so aku pun ckp laa..

err..yeahh..yeah..emm...


Pooooff!!!

aku terjaga...


blur...

bengap 15 saat...


then pk2 balik..amende laa ngarut mimpi tuu..


tapi saya dapat rasakan dia adalah satu firasat

sebab pada malam itu saya dpt download cter nii...





hahaha..

buduh..

ini rupanya...


bkn si poseidon tuu nak bg kuasa ke apa..

rupanya dia bg firast yang saya akan tgok cter percy jackson...


so, saya pun tengok laa..

not bad...

but cter dia agak straight forward...

best lagi cter Clash of The Titans...


hahaha...


k laa..


nanti2 free lg saya update...bye~~





ASSignment  memang ASS PAIN!!!!!!!
cibai.



~Afie Diaries Episode 14-16~