Friday, November 20, 2009

keboringan yang melampau..

hahhhh...

aku nak cakap ape huh..cuz i have nothing to say today..haih..

hrm,ym-ing jer laa..d whole night aku ym-ing jer sampai subuh..eh, mane, smpi pkul 8..the longest chat I have done in my life..fuhh

n:u x blogging ke?
Q:x.. just make up my blog jer.
add sumthing..
n:grr..
nape la
Q:update is gud thing kot
nothing to say.. tggu ade sumthing best i update laa..
i'll update it soon
n:alrite
make sure ade name i
u i nk tdo japg
b4 dat i c...

heh,dah2 laa tuu lebih2 plak..lemak lbey nii..sket jer aku nak tunjuk kat korg..

haa ini laa yg diperkatakan oleh seorang kawan ini, oleh itu aku pon dgn mata yang rabaknya tak cukup tidonye meng-updatekan blog nii.. Dear blog, I'm sorry, I didnt meant to neglect u but I really dont have any idea to write bout today..

hrmm hari ini aku na kongsi sket laa what I've learn today..sumthing related to what we call huh, uhm, kinda relationship gituu..sng cite bout cinta laa..adoii cinta lagi..haih.....tp bkn cinta ku pada si nyah tuu.. aku sudah melupakan dia beberapa jam yang lalu.. dont talk bout it dah..-_-"

stiap psgn yg ber couple most of 'em akan berakhir dengan 'not a happy ending' dlm erti kata yang mudah disebut adalah broke up or clash or putus or what ever lahhhh... aku bukan doktor cinta..but sum of 'em end it with marriage..tahniah diucapkan kepada pasangan yang terlibat secara khusus or tidak khusus.

xtaw nak cakap ape..xtaw nak cakap ape dah...

thinking...

thinking...

wah..

mengantuk laa..

haih..-,-"

k,aku sambung balik from where we stop tadi..yeah bout broke up tuu..hrmm, disini aku nak crita laa sikit ade laa aku tgok crita nii dkt letop aku punya kawan punya kawan die balik(aku punya laa tuu,aku xley na pk daa nii, mengantuk giler yang teramat sampai mata nii merayu2 untuk ditutupkan..)hrm...bout 1 girl nii..die teramat mencintai seorang lelaki yang berada disekolah yang bukan sama dgn sekolah dia.. nme sekolah aku xtaw cuz die tls dlm bhasa korea, belit2 mls aku nak translate nama sekolah tuu..aku xtaw cmner diorg met b4(cuz bkn aku yg berlakon dlm cter nii) tup tup aku tgok part diorg da diisytiharkan sebagai pasangan bercinta atas dasar suka sama suka Diorg menjadi pasangan yang bahagia bout erm..im not so sure bout this,bia laa aku bkn busy body na taw pasal org..erm, bout 3 0r 4 months lmenye kot..ah bia laa tuu..

dalam tempoh diorg bercinta itu mereka bwt laa apa yang pasangan bercinta bwt like g dating, makan, minum dalam cawan bapak besar gilee kongsi 2 org, g tgok movie, jln jln, pergi sana sini, meroyan laa, peluk2..cm org kapel bwt, korg pandai2 laa fikir sendiri cuz kalo aku cter surely korg boring punya laa...dan sehubungan dgn itu korg pon akan skip bhgian nii N baca bahagian yang seterusnya.. if that so penat laa aku taip kalo korg x baca kan, so better xyah cter..

dalam percintaan nii mesti ada pertelingkahan, perselisihan faham serta ke-tidak-'sebuluan' yang akan berlaku antara pasangan tersebut..gua gerenti pnye laa beb...(ni kalo kawan2 aku yang baca nii msti jerit kuat2 "WAK LU!!!" asal lu ayat nak tangkap jiwang de, or "afie ko dah berubah,ko tidak pernah se'leleh' ini, atau "ini bukan afie yang aku kenal, kembalikan afie kami!!!!!!" ) oleh itu, perang mulut akan berlaku, atau perang jari menekan-nekan keypad pada phone masing menyatakan rasa ketidak puas hati nya pada pasangan mereka sambil mulut terkumat kamit menyumpah seranah..

selepas daripada peristiwa tersebut heroin ini pun sudah menamatkan kisah cintanya dengan pasangannya tersebut..begitu sedih...sayu pilu hati bak diguris gillette blade(org buat cukur bulu dagu tuu..misai laa xpaham ke..bengong!) mengenangkan moment2 manis antara mereka berdua, kisah yang indah, gembira dengan penuh ke'jiwang'an itu..yucks!! aku geli sket..sorry..namun begitu si gadis ini tidak mudah putus semangat, mahukan kenangan mereka dapat diteruskan semula, oleh itu, si gadis pon cuba untuk menyatukan cinta mereka kembali..yeah rasa cinta gadis itu terhadap bekas kekasihnya begitu kuat sehinggakan tidak ada sesuatu pon yang dapat menghalangnya. walau tebal mana tembok itu pasti cinta mereka dapat menembusinya, walau jauh seluas lautan pasti dapat menyeberanginya..begitu kuat cinta mereka itu..sob..sob..touching laa plak.. baginya kehilangan org yang disayanginya begitu memilukan hati sehingga die ckp "without him i feel breatheless, meaningless and so lifeless...u're my life, intan payung,jiwa raga , bla,bla,bla...." banyak lagi laa aku dah tak ingat pe die ckp tuu..


di ringkaskan cerita( aku dah xde masa, nak mandi lagi) gadis tuu pon cuba menghubungi lelaki tersebut dan meluahkan rasa cintanya itu dan berharap agar mereka dapat kembali..namun, takdir telah menentukan segala-galanya..di pendekkan lagi, kire xdpt laa, die sudah mengetahui belang bekas kekasihnya itu, semua itu adalah tipu belaka..punah harapan gadis menggunung tinggi yang tiada pehujungnya..rasa tertipu, ditipu, ter'cheated', di'cheated' dan marah yang teramat sangat..die pun meluahkan segala2nya di dlm diari bertecnology tinggi kepunyaan dia tuu..I think letop die kot..dengan rasa sungguh..arghh!!!!whaddefak!!!!@#$%^& punya mamat!! aku benci kau!!! die pon menaip2 pada letop nya itu sambil mulut juga terkumit kamit bukan membaca surah atau mantera yee anak2 tapi die menyumpah seranah..walaupun kita xphm apa die ckp tuu tp die mencarut korea dengan lancar sekali..rase seperti mulut die agak nak makan penyepak yee anak2.


tiba2 datang pulak watak lain cuba menasihati gadis tersebut..eh,mane datangnya ko?? ko bkn watak utama..berbekalkan mouse ada sticker superman watak baru yang ntah mana asal usulnya itu klik kat perempuan tuu pnye profile dan mengatakan apa yang berlaku kpd perempuan tersebut..lelaki itu cuba menasihati gadis tersebut agar jangan mudah berputus asa atas apa yang berlaku, jadikan peristiwa ini sebagai pengajaran bg masa yang akan datang,bla bla bla..(ahh, xde ms da nii..kejap kejap!!) kadang-kala gadis tersebut rasa hampir nak membunuh diri namun watak sampingan tersebut cuba untuk menenangkannya..die memberi nasihat dengan baik dan penuh kesabaran sambil diperhatikan oleh gadis tersebut apa yang ditaipnya..chatting menchatting ini berlanjutan hingga kelarut malam sehinggakan ke pagi...dengan mata yang penuh rabaknya akibat dah x boleh tahan mengantuk lelaki itu membalas balik segala pertanyaan gadis itu..tup tap tup tap akhirnya gadis tuu sudah tidak rasa tertekan sekali..baik sungguh lelaki tuu kan, baik kan??kan kan kan??baik gler, haha..


diorang pon dah habis chatting, jam menunjukkan pukul 7.45 pagi..mata mamat tuu dah rabak...walaupun rabak tapi die sanggup bersengkang mata agar dapat menasihati gadis tersebut walhal die tidak mengenalinya..(wah, da lambat gler nii!!! fark!!!) laki itu menceritakan apa yang mereka bualkan pada mlm itu di dlm journalnya itu,mata da merah,lebam2 pon still ade hati nak tahan lagi tuu..bengong punya watak sampingan..kemudian...............

......

.....

..
....thupppt!!! muka lelaki itu jatuh ke keybordnya..oh tidur dah laki tuu sambil air liurnya meleleh membasahi keybordnya itu..euuuuuuuuwwwwww!!!! yucks!! gelinya..



ok sampai disini sahaja yang aku nak crita kat y'all sumer..pnjg jugak eyh..kate xde idea..heheh~


bye folks! see me at Kuantan..ngeeeee ..:D



No comments: