Thursday, November 19, 2009

cinta itu buta,love hurts or what ever..blah...

fuhh,excited gler na bwt blog nii..i wais plan it bout few weeks ago tp hari ini baru terciptanya blog nii..

btw,i have sumthing funny to tell to u guys bout my story..cmner na start huh...haih...

even tajuk pon aku maen bantai je...wft! susa btol na cari tajuk yg seswai..but its okay..dun take it serious..

k k.da dpt daa cter ni..

d story begin when i was myspace-ing, facebook-ing N ym-ing last nite..

penat cuz nite b4 i was having sum fun w sum1 what i can call a friend at ipoh..hehe

then while ym ing aku tgok ade sorg xonline..

waiting...


waiting again...

waiiiitiing agaiiiinnn..

hati ku berkata secara tiba2,minah tuu xsyok kat ko laa dah2 laa tuu..cm ape daa aku tgok ko...

aku pn berkata whaddefakk bg laa time, die tga bwt kje kot..buat jatuh semangat jer..

namun..masih tiada jwpn..haih..no chance laa dude..dah2 laa tuu...maen rock riot lg bgus..ko tu mane hensem,sape laa nak...

aku berkata,haih kutuk diri sendiri ta hensem..mmg pon..dah la.,.

by the time aku na maen fb ade msg by i person (nme dirahsiakan) msuk inbox..aku bwt xlyn..hah sape laa kacau aku maen fb nii..500 streak nii..then dat num call again..popp!!!i miss that note..warghhhh!!!!!!@#$%^& pnye no kacau...pukul karang...

then aku fed up,aku pon check msg tuu, "babe lets meet"
ouh dis girl. aku mls na lyn bodo je lyn..aku xske lyn no yg xdknali..3 no plak tuu..2 other 2 no da give up cuz aku xlyn diorg kaw2..msti xlawa bazir kdt jer, kata ku dlm hati..tp yg nii xpena give up.aku taknak lyn die msg jgk.misscall laa ape sume...tym org angkat xnk ckp.bengong sungguh...kate smgt na kawan..baik xpayah kata ku sorg2 smbl dilihat oleh serangga yg ada di mana di dlm rumah itu..then she text me again(cuz aku x reply msg die,aku badmood tym tuu..)


"babe u katner??i kat rahman da nii"rahman merupakan tempat bdak2 membuang masa bersama rakan2 minum borak2 sambil melihat apa cerita yg dipasang oleh geng2 mamak berkopiah tatkala dimalam hari..bola laa,movie laa,axn laa,even crita hindu pon ade tp bdak2 masih xlengang dari c2..ape diorg minat ke crita hindu tuu??bkn phm pon, subtitle pon xde..ah lantak laa,mungkin mrk phm kot...but c2 laa juga tmpt dimana gadis2 hot kdg2 mlabuhkan punggung mrk yg hot dikerusi tuu..bdk2 laki apa lagi...bersedia utk mencuci mata melihat keindahan serta kejelitaan gadis2 tersebut,bahkan yg mgantuk sanggup celup jari dlm teh o panas ltk kat mata bg segar..what the heck man..tuu pon sanggup ker..yg xhot pon ade jgk(promote laa sket kesian plak) Furthermore,(cewah furthermore)mamak2 disitu pon x kurang hebatnye...pntg nmpk..sorg2 btol kopiah..ade yg btol2kn misai laa...berebut na amek order..haih..mamak2..(diorg pon na cari jodoh jgk,jgn laa marah sdr sket diri tuu 'hensem sgt')

okay2 back to the topic,ape td aku lpe dah adoii..haa..jap2..okay.after than aku pon pk laa jap,hrmm,minah nii bia btol gle kat aku,kang die tgok tkejut plak,xpon aku yg tkejut..aku pon tolak laa pelan2,"u i xde dwet laa na lepak..next time lah..sorry"ayat cover xnk jmpe..
but she msg me again"its okay i blanje, i nak jmpe u mlm nii"

adoiii...xphm bhase ke..tp bile org na blanje aku okay je,dlm hatiku berkata,"ko nak sgt kat aku kan ko blanje laa..sape suro smgt sgt" lgpon aku kesian tgok die, dtg dari ipoh smate2 na jmpe aku..ape pnyer pmpn...da laa smlm full support mlm nii full support lg..haih....


aku pon text die walaupun dlm hati nii sakit gler krn kdt ku utk org xdknali(ahh sakitnye hati.pembaziran nii..)hanya berbekalkan 2 msg shj aku bg instruction way to my home N ckap okay aku g jmpe ko laa pmpn...siap2,pki minyak wangi kawan pnyer even bdn ku xberbau langsung,mane laa taw die bole thn ke,kwn pon jd laa..haih..



dgn rasa xikhlasnye aku pon berjln smbl menyanyi lagu lee ryan yg dpt dari rakan tempoh hari..best de lagu tuu, try laa..when i think of u nme tajuk die..u're my past, my future,....my six in the morning when d clock ring...my ups, my down.....wahhh...nyanyi laa kjap..aku pon jln,by dat time i just wondering how the gal looks maybe..xcntk pon xpe laa,xyah ngorat...sng,yg penting belanja...haha..paw dwet gadis!!!paw!!!paw!!hahaahahaha evil evil!!!!!!!!tu je yg aku pk,paw paw paw..jnji aku kenyang..(kalo ko lawa nnty aku blanje blek ye pnpm..dun worry i'm not too pisau cukur oke)

after then i saw a car infront of me,berdebar2,aku p0on bwt gaya macho kononye laa pegi kat kereta tuu..waja..loaded gler minah tuu konfem mkn pizza mlm nii..haha..xpon sum kind romantic restaurant everywhere..candle light g2(wah demand lbey nmpk) sesampainya dikereta aku pon melihat kelibat tubuh yg menusuk kalbu setiap lelaki yg sudah lama mengidamkan gadis bertubuh sebegitu rupa ala2 busty g2 tatkala kegersangan..rambut yg terurus rapi, perang2 sket ala2 miley cyrus.dari luar aku melihat begitu tinggi..wah tinggi..orait laa tuu...bkn senang na dpt org yg tinggi..ade chance bawak balik rumah tunjuk kat mama nii,"mama nii menantu mama..orait tak??" lpas tuu mama pon tnjuk two thumbs up serta abah pon menepuk2 bahu ku sambil berkata good son,dats my boy berserta menunjukkan isyarat mata kearah gadis yg dikatakan keluarga baru dlm rumah nii yang mana mungkin hanya aku saja yg faham maksud terirat yg cuba disampaikan oleh abah..haii abah bini aku pon ko nak test ke??amboiii gatai...:P sorry abah..

sesampainya dikereta aku cuba mengcoolkan diri nii walaupun ade gelabah sket sambil menjauhkan diri dari lamunan td..bukak pintu kereta dgn cool nya then aku masuk..aku pon memulakan bicara dgn 'hi' dgn gaye coolnya sekali lagi..bertapa rasa coolnya naek kereta dgn gadis hot ala2 lindsay lohan + miley cyrus + pixie lott..die pon senyum..mak aii egonye nii yg x 'cool' nii beriye sgt na ngorat aku..xpe2, rilek..mgkn die malu tgok aku(mungkin aku xhensem,hensem, LELAKI HOT, atau pun prince charming yg dia cari selama ini??) pada saat itu aku hanya melihat dia tersenyum dan aku hanya melihat hidungnya yang hampir2 mancung iitu.....gler die bole senyum je xpndg cni..i just wondering die adalah pixie lott yg senyum malu2 dan agak keegoan serta keinginan untuk memiliki diriku..waahh!!!pandang la sini aku nak tgok mke ko laa pantittttt!!!xbley thn bodo..bole die bwt derk..haih....


aku pon terpaksa la memulakan bicara,cuz pendirian aku sum1 shud start 1st kalo x smpi kiamat aku x borak dgn die..mls btol aku bab2 nii..heishhh.."err,thx yah cuz sggup dtg dari jauh"
slepas tuu gadis yg aku anggap pixie lott pon bersuara akhirnya...wah at last,berjaya jgak plan aku..cantik btol bibir..."eh,its okay..i pon datang na jmpe u babe"...babe doeee, babe!!! B-A-B-E gler laa babe!!babe...babe......baaaabeeeeee..wah heaven..:D


...


....


.....


....


namun, segala impian serta lamunan menjadi sia2,hancur musnah harapanku...punah, hancur berkecai..sob...sob....T.T hancur babe..hancur....kenapa nasibku begini...rupa2nya die adalah...(korg check blek pe die ckp td versi suara garau..errr..erggg..g2...)ahhh..jantan!!!! jantan ko rupenye...lelaki yg bertopengkan wanita...ko bkn pixie lott, ko pit lord!!!!!!!warghhhh!!!!! biar laa ko berkaki empat aku ape aku kesah..lantak laa ko aku peduli ape..bodo pnye moment!!!!!arghh!!!!

"err,u kte na mkn katner??pizza??" ahh sakit telinga aku mendgr suara ber'pitch'kan lelaki..agak garau suaranya walaupun die kepit lubang tekaknya untuk mgeluarkan bunyi seakan wanita..taw plak aku kempunan na mkn pizza,tp bkn dgn ko, aku lebih rela mkn dgn atoi,walaupun dia berkereta satria ade strip kat tepi2 hasil buatan org..ahhhhh!!! whaddefakkkk again!!!bullsheikhhh!!!damnsheikhhh!!!what ever so on...ahh nak je aku bagi kaki kat mamat 'R-Box' tuu!!!bodo laa kau..


aku xsanggup nak teruskan lagi cerita nii aku just ringkaskan je laa okay, bla bla bla ktorg borak aku baru taw die dpt no aku dari seorang gadis yg kecik kulit kuning kulit telur.nme xtaw, pantittt tgok laa ko pmpn aku dapat siap laa ko aku'kerjakan' no xcuse laa makcik oii...then, dia cube bergurau dgn ku dgn menepuk2 peha ku...aku mengelak sopan sambil berkata aih jgn laa bkn muhrim(ingat plak agama tym tuu) die tersenyum sipu"klaka laa u nii boi,hehe" geli yang teramat pd ms tuu kami tiba dibandar u..tiba2 phone ku berbunyi, oh mama on phone,thank god.apa lg plan..cancel call then buat2 jwb, huh ko katner??excident??! masyallah..then i said "u mlm nii please cancel, ada emergency" die pula mnjawab, u kite baru nak g mkn kan, alaa after this i've got something for you" kepala hotak die...gle ko, aku x mgamalkan nafsu songsang nii..
"hey,please laa kwn tuu excident i kne tlg, nnty papehal i call u laa okay" kataku dgn sopan..at last, he(not she okay,bapok tuu bkn pmpn) turn her car go back at my place..fuh selamat, kalo x mlm nii aku jadi anak ikan ko laa nyah oii...


sesampainya dilorong regat siber aku pon just drop c2 jer.."xpe ke u?jauh nak blek" mmg xpe pon rumah aku depan nii je,aku klentong ko jer kate jauh..aku keluar dgn penuh rase selamat serta rasa malu pada diri sendiri...b*** knape bapok????knape msti aku knape x org laen??knape??? kenapeeeeeeee???shit larrr...aku nak cari awek untuk berkasih satu sama lain bukan bapok...ko bukan bole beranak pon...ko bogel pon aku nmpk six pad jgk kat perut ko..bangang..kalo bwk balik rumah sah2 mak bapak aku xtrime ko..free2 je mkn tongkak abah karang..memalukan lelaki jer..pixie lott aku harapkan tp pit lot yg datang...aku brjln kaki sambil menyanyi lagu soldie of fortune by deep purple mengenangkan nasibku ni yg berkemungkinan aku xdpt awek smpi umur 30..dlm hati begitu sayu tatkala bahagian lain berkata, "haha tadi nyanyi lagu lee ryan.." dgn rasa xpuas hatinya aku mnjawab"banyak laa ko lee ryan!!die memang tak layak unyuk lagu tuu sampai bile2..lagu tuu aku bg kat orang laen,better aku cari gadis sendiri..dah2 fullstop.jgn kutuk dri lg dah.."


after then,nmpk kelibat dua manusia yang aku knal..ouh korg, ouh my friend..love u guys..ktorg pon g mkn walaupun aku cukup x berselera nak mkn mlm tuu...



moral of the story, jgn laa korg mudah terpedaya dgn no yg xdikenali, N dun u guys ever to ade rase kesian even sedikit pon pd num yg x dknali..jika tidak inilah padahnya...jgn jd sperti diriku ini..walaupun xlyn tp nii laa padah yg ku trima."the 20 minutes date w bapok". hrm, baru dpt tajuk sbena cter nii yah "20 min date w bapok" or "the unlucky-20-min date" ahh lantak laa..bia laa tuu, aku xreti na setting tajuk..well, this is my first blog hope u guys enjoy read it..jgn laa mama dpt bc nii,mati den..xpsl2 kne sound"ko tade pompuan laen ke na citer afi oiii!"


the end.

3 comments:

Qaddafi said...

correction:was not wais,ngantuk daa tym tu..sry guys..:P

Anonymous said...

lol..
mmg ayu gelak abes!
hahahahha
:D
thumb up ar..

Qaddafi said...

haha..ini sepatutnya cter pgalaman pahit..haha