Tuesday, January 18, 2011























I HATE FACEBOOK NEW PROFILE


luahan hati dari ramai pengguna fb, bukan aku seorang sahaja..
and maybe sebab Mark Zukenberg duk kalut sangat nak semua orang tukar profile baru buat aku x boleh nk upload gambar2..zzz
plus, profile lama lagi cantik, lagi senang nak ber-hide2 so bila korang nak main kayu tiga tadak hal laa weh.
Hahaha.


Sebelum tuu, ada yang benci fb ditukarkan kepada profile baru & tak kurang juga ramai yang suka..
konfem2 aku kena tiuuuu kaw2 balik pasni..
Okay2 aku taw korang x suka aku nak maintain profile lama..
Ye laa kan, korang ada awek then buat status relationship, then keluarlah gambar awek korang yang chumil-chumil tuu..Fine! ambek laa korang..
Orang sekarang lagi ramai suka show off dari tak, bukan?

But, one thing yang korang lupa, bila orang cerita pasal fb satu hari nanti mesti korang akan teringat profile lama dia..
Then mula lah, " oh, aku rindu laa profile fb lama..tskk tskk.."
Profile lama yang menjadi Identity bagi fb tuu sediri. macam myspace dulu...hakhak!


Mak aih, abang nii sembang grafik laa pasal identity2 nii.. =P


Ciao~

1 comment:

Haziq Yaacob said...

aku pun lg suka design lama profile fb..adoi..bruk la yg baru punya..